Prohlédněte si blog v dynamickém zobrazení, např. Classic, Magazine, Sidebar, či Timeslide

pondělí 30. listopadu 2015

Stále v ČEZké republice aneb kterak ČEZ odolal odtemnění. Proč?

V sobotu jsem se v radostném tónu jal přiblížit vám, kteří to moc nesledujete, téma #odtemnění. Prozíravě jsem do titulku článku Odtemněno! (?) umístil otazník.

Proč je tam otazník?

Protože kromě toho, co se podařilo, je tu i to, co se nepodařilo. Jmenovitě mě navýsost irituje tento bod:
  • ...
  • Výjimku ze zveřejňování mají obce cca pod 5 tisíc obyvatel, společnost ČEZ, instituce jako Poslanecká sněmovna, Senát nebo NKÚ a zdravotní pojišťovny
  • ... 
Společnost ČEZ má opět výjimku (zajímá mě více) [1]. ČEZ je něco výjimečného. Ano, některé firmy jsou si rovnější [2]. Chce se mi napsat, že jsem si už zvykl na to žít v ČEZké republice. Ale nezvykl.
zdroj: a2larm.cz
A nechci si na to zvykat. Nechci, abychom si mysleli, že to je něco normálního, s čím je třeba se smířit. Ne, já se s tím smiřovat nebudu. I proto dlouhodobě podporuju Rekonstrukci státu, byť symbolickými částkami, a proto o tom teď opět píšu.

Související:
[1] http://crysmanovo.blogspot.cz/search/label/%C4%8CEZ
[2] https://cs.wikipedia.org/wiki/Farma_zv%C3%AD%C5%99at#P.C5.99.C3.ADb.C4.9Bh


Žádné komentáře :