Prohlédněte si blog v dynamickém zobrazení, např. Classic, Magazine, Sidebar, či Timeslide

úterý 30. října 2007

Američané (ne)přistáli na Měsíci a 11.9. (ne)byl podvod!

Vážení čtenáři,
shodou okolností (nachlazení, přístup k internetu, touha po informacích a schopnost číst latinskou abecedu) jsem se na několik hodin zasekl u čtení článků a sledování videjí ohledně událostí v titulku, které se staly velikým atraktorem pro konspirační teorie všeho druhu.

Začalo to čtením seriálu o dobývání vesmíru, který běží už asi měsíc na Technetu. Protože jsem zvyklý si číst diskuse ke článkům, dostal jsem se chtě nechtě u 8. dílu "Rusové podcenili Američany a závod o Měsíc prohráli" k debatě o smyšlenosti přistání na Měsíci (1969), podvrhnutých důkazech atd. A protože jedním ze základních pilířů Internetu jsou hypertextové odkazy, prokousal jsem se postupně až k pádu Dvojčat a útoku na Pentagon (2001), přičemž jsem musel bojovat s nezabřednutím do problematiky atentátu na Kennedyho (1963) a války v Iráku (*2003). Minuv tak mezi jinými názory a diskuse o dobývání ropy a americké agresivní politice jsem se tak zpětně dostal až k problematice umístění radaru v ČR, které jsem se začal více do hloubky věnovat nejdříve - to zde uvádím jen proto, abyste si udělali obrázek o tom, jak Internet zkracuje vzdálenosti a propojuje události, když mu to dovolíte.

Jisté je, že než si problematiku nastuduji více do hloubky, uběhne spousta času, neboť vězte, že materiálů je taková spousta, že kdybyste měli číst a sledovat všechno, strávili byste u toho bez nadsázky několik měsíců. Cílem tohoto příspěvku jen bylo upozornit na danou problematiku a nalákat případné zájemce. Uvítal bych od Vás jakoukoli spolupráci při potenciálním zrodu nového "seriálu", který při dostatku časových a jiných prostředků tímto článkem odstartuji.

Kdo by měl zájem podílet se se mnou na tomto potenciálním seriálu, může začít přidáním komentáře k tomuto příspěvku. Obávám se, že pokud to má mít nějakou hodnotu (což je mým stálým cílem), je to pro jednoho člověka příliš mnoho práce..

7 komentářů :

(pre)Vít řekl(a)...

Áááále, zdravím revolucionáře do Malagy (jestli teda nejsi někde v jižní Americe a neléčíš malárii)... jak to tady poslední dobou sleduju, tak začínám mít pocit, že sis nechal narůst plnovous, kouříš doutníky a (nedej bože) jsi fotogenický... už jenom čekám, kdy přejmenuješ blog na ELCHEmanovo :-D

No neva, jestli se ještě potýkáš s nachlazením, tak tady máš trochu studijního materiálu k tomu "sci-fi " teroristickému útoku 11/9... když jsem na to poprvé narazil, tak jsem u toho hezkých pár hodin strávil...

http://911.yweb.sk/

zatial sa maj

(pre)Vít řekl(a)...

jo... a ještě jsem zapomněl publikovat tohle:

A) cenzurovaná verze: MY TADY RADAR NECHCEME!!!

B) necenzurovaná verze: TÁHNĚTE S TÍM RADAREM DO HAJZLU!!!

crysman řekl(a)...

1) No, člověCHE, že by? Fousy sem si neholil už dýl, to je fakt :)

2) Link na 911.yweb.sk už mám samo zabookovaný, ale díky. Kdyby se Ti chtělo sesmolit něco literárního, byl bych rád. Zatím to vypadá, že aspoň o tom "(ne)přistání" na Měsíci něco slpechtím, tam situaci vidím trochu jednodušeji.

3) Co přesně znamená "MY"? :) Jsem rád, že sdílíš stejný názor jako já, akorát tento komentář, prosím, přesuň do správného vlákna (O radaru, zbrojení a demokracii), díky

Adelaide řekl(a)...

Chacha! Tak to vypada, ze ti, Martas, nekdo po tisici letech napise alespon jeden komentar (jehoz se, alespon co se me tyce, dozadujes v kazdem 2. mailu:)) a uz dostane kartac, ze ho zaradil do spatneho sufliku tvych prispevku:). Dejte mysi kolac, uhryzne vam ruku:)

crysman řekl(a)...

Vít píše komentáře nejvíc - a jsem (mu :) za to rád - tomu bych se do ruky hryzat ani neodvážil!

A u tebe se dožaduju komentářů z prostého důvodu - totiž že ty mi ty komentáře pošleš zase zpátky v mailu místo publikování na webu :)

Nakonec jsem ale rád, že's publikovala veřejně a dokonce i se jménem v záhlaví. Gratuluju! :)

Adeloid obecny řekl(a)...

1:0, ja ty tvoje rypacky zboznuju:)

crysman řekl(a)...

Vít>
"..už jenom čekám, kdy přejmenuješ blog na ELCHEmanovo :-D "

tak tady to máš :)