Prohlédněte si blog v dynamickém zobrazení, např. Classic, Magazine, Sidebar, či Timeslide

úterý 27. listopadu 2007

Iniciativa NE základnám to trošku přepískla

Ač nerad,

musím říct, že iniciativa NE základnám to podle mě se stížností na ČT trošku přepískla. Předmětem stížnosti má být podle Britských listů manipulativnost reportáže BIS: Antiradaristy platí Rusko. "Nařčení z toho, že iniciativu platí Rusko je podle mluvčího iniciativy Jana Tamáše zcela nesmyslné. >>Reportáž byla zcela vykonstruovaná a jak nám řekla samotná autorka rozhovoru Lucie Komňacká, byla dělána na ‘příkaz shora‘. Způsob, jakým byl rozhovor s námi veden zcela jasně ukazoval záměr zdiskreditovat iniciativu v očích veřejnosti.<<"

Já jsem tu reportáž viděl a manipulativní mi nepřijde. Nevím, co tím iniciativa NE základnám sleduje, ale mě, jakožto odpůrce radaru, to dost mrzí. Taková nařčení pokládám za zbytečná a kontraproduktivní. Vrtat a stěžovat si ano, ale oprávněně, prosím! Jinak půjde všechna snaha dopr..

Žádné komentáře :