Prohlédněte si blog v dynamickém zobrazení, např. Classic, Magazine, Sidebar, či Timeslide

čtvrtek 23. dubna 2009

Jak na univerzální jízdenky IDS JMK?!

Protože poslední téma bylo docela depresivní, a jak si tak uvědomuju teď, tak i dost témat předtím na tomto blogu, dáme si teď něco lehčího, a dokonce užitečného.

jak ohýbat univerzální jízdenkyMožná jste už někdy použili univerzální jízdenku IDS JMK. A možná, či velice pravděpodobně, se vám stala ta nepříjemnost, jako mnoha mým známým - a to sice, že se jízdenka na některém místě ohybu roztrhla. Žádný div. Jízdenky jsou na místech určených pro ohyb z mně nepochopitelného důvodu perforované, což této nepříjemné situaci s roztržením jen napomáhá. Samozřejmě že roztržená jízdenka je neplatná.

Mám pro vás malý tip, jak se tomu dá celkem účinně zabránit. Řešení je triviální - při skladování prostě neohýbejte jízdenku v místech označených pro ohyb, ale mezi nimi :)

Poděkování patří mé sestře, kterou tento supr trik napadl jen tak mezi mým nespojitým kletím na Dopravní podnik města Brna. Díky, funguje to!

Mnoho neroztrhaných jízdenek a šťastnou cestu!

8 komentářů :

Anonymní řekl(a)...

Díky Martinova sestro ! S těma jízdenkama jsi mi změnila život.

Anonymní řekl(a)...

Já su z toho Žeryk!

Anonymní řekl(a)...

Čuráčí palice kdo to vymyslel.

Anonymní řekl(a)...

to pak nevleze do některých cvakaček

Martin crysman Zahradník řekl(a)...

Vleze. Před cvaknutím stačí přehnout v klasickém místě, a po cvaknutí zase přehnout v tomto - mimo perforaci. Nikdy jsem neměl problém...
#McZ

Unknown řekl(a)...

Jak to děláte, že se vám jízdenka roztrhla?
Mě ještě nikdy.

Martin crysman Zahradník řekl(a)...

Dobrý den, díky za komentář. Článek je z jara 2009, tedy skoro 10 let starý. V tehdejší době se jízdenky skutečně trhaly, a to nejen mně a mým známým - byl jsem např. u rozhovoru ve vlaku, kde si pár ukazoval roztrhané jízdenky. Je dost možné, že si lidi stěžovali na DPMB či někde, a na základě toho jízdenky odpovídajícím způsobem vylepšili (?)

Anonymní řekl(a)...

No, od té doby, co vydali "nový" vzhled po změně jízdného pro studenty, tak se trhají jak na běžícím pásu.. za devět let se mi roztrhly snad dvě jízdenky, od září sem stihl 3 -_-