Prohlédněte si blog v dynamickém zobrazení, např. Classic, Magazine, Sidebar, či Timeslide

pátek 21. března 2014

Proč nejsem na WhatsApp

Je to snadné:
  1. Protože WhatsApp byl pohlcen facebookem a já facebook nepoužívám (proč?).
  2. Protože mi na můj "WTF?!" dotaz ohledně této fúze chlapci z WhatsApp odpověděli jen generickým nicneříkajícím e-mailem, kde mě sice ubezpečili:
    ...WhatsApp will continue to operate autonomously and independently from Facebook. The announcement of our acquisition does not change the way we work or our philosophy. Our users and their privacy always have been and still continue to be our most important priorities. Thanks to all of you for your support...
    Ale já tomu prostě nějak nevěřím. Ryba smrdí od hlavy. A facebook, nyní majitel WhatsApp, smrdí až hanba...

Žádné komentáře :