Prohlédněte si blog v dynamickém zobrazení, např. Classic, Magazine, Sidebar, či Timeslide

pondělí 24. května 2010

rozčarování nad volbami 2010

Jsem vpravdě rozčarován z voleb. Nahlédl jsem už do 3 relevantních politických programů a vždy narazil na nějaký bod, se kterým se neztotožňuji. Zatímco píšu otevřený dopis (bude uveřejněn na blogu) správcům serveru volte2010.cz - ve kterém se pohoršuji nad neetickou a krajně nemístnou snahou o manipulaci národa - a u toho paralelně zkoumám potenciálně volitelné strany, má míra frustrace se prohlubuje..

Prozatím jsem jen bezpečně vyloučil pouze excesy typu JežíšPán, Koruny České a Dělnické strany, dále prohnilé a nefunkční molochy typu ODS, ČSSD, KDU-ČSL a KSČM, a dále "nové netradiční strany s nadějí na úspěch" typu TOP09, VV a SPOZ.

O nechuť volit znovu SZ se postaral (nejen) pan Bursík, ČPS má sice některé zajímavé body v programu, ale má naprosto nevhodný název, HS vypadá docela nadějně nebýt slepé absolutní podpory imigrace, DSZ, kterou jsem chtěl volit, hledám marně ...

ach yo :(

Inu, jdeme dokončit dopis a rozběhnout debatu, snad z toho něco vyleze ...

PS: kéž by každý řešil volby tolik jako včerejší hokej, to bysme se možná dočkali i slušnější a efektivnější politiky a zákonodárství ... takto se bojím, že narozdíl od pomíjivého mistrovství v hokeji zůstaneme mistry v tunelování, urážení, korupci, úskocích, vyjebávání-s-kde-čím a dalších tradičních oblastech.

odkazy: Registr kandidátních listin

5 komentářů :

Martin crysman Zahradník řekl(a)...

Mno, po dvou dnech nahodilého čtení a nahlížení do kdečeho jsem se asi rozhodl pro 27 - KH (Klíčové Hnutí). Taky to má své mouchy, ale první dva lidi na kandidátce jsou sympatičtí.

Pokud víte o nějakém zásadním důvodu, proč bych KH volit neměl, napište prosím - dříve, než bude pozdě ... Díky

Martin crysman Zahradník řekl(a)...

komentáře směřujte, prosím, pod článek Vítězný kandidát do voleb nalezen!, děkuji.

Anonymní řekl(a)...

Nechápu, proč nevolit piráty, jenom, že se tak blbě jmenují. Já jsem je volil.

Taky se s tebou bavim i když máš blbou přezdívku.

Martin crysman Zahradník řekl(a)...

:)

já bych je klidně volil taky, kdybych nakonec nevolil Zelené. Po KH a SZ byli další na řadě. Nakonec ale zvítězil ve mě environmentální duch nad duchem technologicko-konspiračním.

Každopádně, název strany nepovažuji - i nadále - za nejšťastnější.

Martin crysman Zahradník řekl(a)...

a příště prosím o transparentní podpis, pokud možno :D hoy