Prohlédněte si blog v dynamickém zobrazení, např. Classic, Magazine, Sidebar, či Timeslide

pondělí 10. října 2011

Nebudu podporovat cenzuru Internetu aneb konec crysmana na facebooku

Dnes jsem se chtěl s přáteli na facebooku podělit o hezké video s povídáním, které mě dojalo. To, co předvedl facebook, mě totálně vykolejilo a způsobilo, že

  1. čtete tento příspěvek
  2. 1.11.2011, 11:11 hodin končím s facebookem - viz event "nebudu podporovat cenzuru Internetu..."
  3. píšu správcům facebooku, proč u nich končím

Ukázka toho, jak facebook cenzuruje příspěvky viz zde na screenshotu:

OMLOUVÁM SE všem za nekorektní informace, chyba byla na mé straně, beraní vznětlivost a teplota způsobily, že jsem se unáhlil. Facebook onu stránku necenzuruje. Tímto se veřejně omlouvám i facebooku, zavádějící event jsem ihned s odůvodněním stáhl.

No, zde najdete text a video, co že mě to dojalo...


PS: Cenzuru Internetu bohužel podporuji už tím, že používám Google (který cenzuruje výsledky vyhledávání v Číně). Zatím jsem nenašel funkční přijatelné východisko z tohoto problému (někdo ano?) S facebookem, nicméně, končím.


S facebookem tedy, prozatím i nadále, zůstávám ;)

2 komentáře :

Anonymní řekl(a)...

mily pane, "politicky nekorektni webzine" je podtitulek stranky zvedavec.org . s tim nema facebook nic spolecneho :))

viz

http://lmgtfy.com/?q=%22politicky+nekorektni+webzine%22

Martin crysman Zahradník řekl(a)...

Ano, už jsme na to přišli, děkuji za komentář a omlouvám se. Je mi to vrcholně trapné :(