Prohlédněte si blog v dynamickém zobrazení, např. Classic, Magazine, Sidebar, či Timeslide

neděle 15. ledna 2012

časopis MAXIM ... a co z toho?!

Nedávno mi přítelkyně věnovala časopis MAXIM, který dostala při cestě se Student Agency autobusem. Časopis tohoto typu jsem dlouho neprolistovával, takže jsem se rozhodl to trošku prozkoumat. Nejdřív mě zaujalo množství obnažené kůže, holých bradavek a naleštěných dámských zadečků. Inu, pěkné. Ale... bude v tom časopise vůbec něco zajímavého?

K mému velkému překvapení (množství zadečků, bradavek a temných zákoutí mezi stehny bylo totiž opravdu vysoké) tam opravdu pár zajímavých věcí bylo! Namátkou vyjmenuji pár věcí, co mě zaujaly:

zdroj: vcelarstvi-hovorka.webnode.cz

  • Včelí královny mají žihadlo! A nejen to - dokonce nemají standardní včelí žihadlo (s háčky na jedno použití), nýbrž žihadlo "vosího typu" - rovné a na mnoho použití. Královen se navíc rodí více, ale ... společenství může mít jen jednu ... jistě tedy chápete, proč nemá včelí královna standardní včelí žihadlo.
  • v Coloradu (USA) žilo roku 1945 kuře bez hlavy - a to celých 18 měsíců. Prostě se rozhodlo přežít svou dekapitaci - a díky tomu, že sek byl veden velmi blízko hlavy a zachovala se tak většina mozkového kmene - se mu to podařilo. Bezhlavý kohoutek vydělával majiteli Olsenovi nemalé peníze a účastnil se mnohých show.
  • Až do roku 1998 měla Česká republika ve svém vlastnictví přes velkých 40 lodí, ještě v roce 1990 byla česká námořní flotila největší mezi vnitrozemskými státy (dle tonáže). Pak ale nastoupil Viktor Kožený a během 36 měsíců ČNP vytuneloval a lodě rozprodal za dumpingové ceny. Slovy redakce MAXIMu: "Díky, Viktore!"
  • Písek (zrnka) nafocený 250násobným zvětšením vypadá nádherně!
  • Jedním ze 47 způsobů, jak urazit ženu je: "Když udělá velký nákup jídla a pití pro vás oba, který navíc sama ze svého zaplatila, zkritizujte ji za výběr produktů. Vhodná je poznámka jako například: 'Kupuješ si akorát to, co chutná tobě, a na mě úplně kašleš'." - tomu věřím ;)

Při čtení jsem se dokonce párkrát upřímně nasmál. Inu, není všechno hovno, co se netřpytí. Poučení pro všechny: Ach ty domněnky a automatické myšlenky... trénujme Třetí dohodu!

--
zdroj: časopis MAXIM, září 2011

Žádné komentáře :