Prohlédněte si blog v dynamickém zobrazení, např. Classic, Magazine, Sidebar, či Timeslide

pátek 29. dubna 2011

Demonstrace na podporu NEkácení Šumavy! #2

Jak jsem psal v tomto příspěvku, demonstrace jsem se účastnil. Bohužel, výsledek není příliš dobrý :(

Viz např.
zdroj: www.financninoviny.cz
článek na www.financninoviny.cz
článek na www.mzp.cz/
tu na www.sumavapro.cz/
článek na www.zpravy.tiscali.cz

Je třeba v boji vytrvat, neboť za daných podmínek, jako např. nepřítomnost odborníků a/nebo vědců u jednání, jde téměř jistě o další politicko-obchodní šmelo :( A pokud to není šmelo, tak je to dost možná  "jen" obyčejná blbost.

PS: ani pan ministr, ani pan ředitel mi na můj dopis neodepsal.

UPDATE (2011-05-01, 01:40):
Pan ministr mi odpověděl. Detaily dodám v brzké době.

1 komentář :

Martin crysman Zahradník řekl(a)...

Pan ministr mi odepsal. Detaily dodám brzo.