Prohlédněte si blog v dynamickém zobrazení, např. Classic, Magazine, Sidebar, či Timeslide

pondělí 28. ledna 2013

Zeitgeist daemon odstraněn

zdroj: kiwicommons.com
Právě jsem se na svém Xubuntu 12.10 úspěšně zbavil zeitgeist daemona. Proč? Protože nemám rád špehování. Chápu, že zeitgeist může mít bezesporu pro řadu lidí pozitivní stránky, nicméně, já osobně stejně hledám přes locate a find, takže zeitgeistu podobné programy, daemoni a frameworky jsou pro mě nejen neužitečné, a zbytečně zpomalující systém, ale navíc, v případě zneužití dat... chápete... proč to riskovat?!

Bylo to pro mě poněkud překvapivé zjištění, když jsem na základě tipu od kamaráda tuto kontroverzní věc ve svém systému objevil (zkuste ps ax | grep -i zeit) - inu, i GNU/Linux komunita naděluje "bonusy zdarma"...

Neříkám tady, že jste v akutním nebezpečí, sledováni Ilumitáty, CIA a Zednáři, ani že byste to měli odinstalovat taky. Jen upozorňuju na něco, o čem možná nevíte buď vůbec, nebo jen velmi málo...

Podrobnosti viz:
How to remove Zeitgeist in Ubuntu and why
http://en.wikipedia.org/wiki/Zeitgeist_(framework)

Žádné komentáře :