Prohlédněte si blog v dynamickém zobrazení, např. Classic, Magazine, Sidebar, či Timeslide

středa 16. září 2020

Zákaz klecových chovů slepic konečně schválen ve sněmovně

Dnes - 16. září 2020 - prošel zákaz klecových chovů 3. čtením. Novela zákona na ochranu zvířat proti týraní nyní putuje do Senátu.

Marek Voršilka z ObraZu k tomu dále píše:
-----
Radujme se, ale ještě vyhráno není. Pamatuji si, jak jsme před třemi lety u kožešin trochu podlehli předčasné euforii. Nakonec to byla bitva do posledních sil v Senátu.


Ale o tom Vám víc napíšu později.
Dnešek je Váš den, užijte si jej a hlavně jej pořádně oslavte.

Tu nejdůležitější bitvu máme za sebou.
 
Zákaz kožešinových farem v roce 2017 se stal díky lidem, kteří v lepší svět pro zvířata věřili dávno předtím, než se konec elektrošoků pro lišky a plynových komor pro norky stal reálným. Díky nim a lidem, kteří naskočili na palubu doteď, je i konec zavírání slepic do drátěných klecí na dosah. Z 20 000 zvířat ročně máte nyní reálnou naději pomoci 4 000 000 dalším. 

A Vy už určitě víte, kam mířím.
Díky Vám a Vašim pravidelným darům se určitě podaří dotáhnout (nejen) tuhle slepičí kampaň do konce. Lepšího světa pro zvířata lze dosáhnout. Tohle je vlastně pořád ještě jenom začátek. S Vámi na palubě je to téměř jistota! 😉

PS: Posledních pár měsíců bylo jako na horské dráze. Výzva Babišovi, korona, odchod Evelíny, Výzva poslancům, Měsíc v kleci, Vaječný podvod, odklad kvůli Bláhovi, finální tažení... A dnes konečně hlasování ve Sněmovně. Jsem nejen nesmírně unavený, ale hlavně jsem Vám nesmírně vděčný. Už na začátku jsem Vám říkal, že bez Vás to nepůjde. A nyní se tahle slova potvrdila a s Vámi na palubě se třetí čtení podařilo. Díky. 
zdroj: e-mail od obrancizvirat.cz

-----

Mám z toho taky velkou radost, neb proti klecovym vejcím bojuju už mnoho let a v poslední době to bylo dost intenzivní - nejen že jsem ve větší míře psal e-maily poslancům/kyním, ale taky jsem třeba měl společně s dalšími dobrovolníky a organizátory 12 hodinovou službu na stánku s klecí před poslaneckou sněmovnou.

Takže když dnes ObraZ děkuje všem dobrovolníkům, tak se velmi sluší a patří, aby zaznělo i veřejně poděkování ObraZu - neb jsem přesvědčený, že bez jejich neutuchající energie a spousty práce by k tomuto úspěchu nedošlo. Díky!

Dále díky vám všem ostatním, co jste taky pravidelně psali poslancům/kyním - díky!

A v neposlední řadě taky všem poslancům/kyním, kteří taky šli za naplněním tohoto cíle, a potom také těm, kteří pro zákaz hlasovali (záznam) - Díky!

Díky za to, že v době blahobytu v Evropě řešíme i něco jiného než nejnižší cenu - dává mi to naději.

Žádné komentáře :