Prohlédněte si blog v dynamickém zobrazení, např. Classic, Magazine, Sidebar, či Timeslide

pátek 22. října 2010

The Story of ... Bottled Water

Většina z vás jistě zná populární video s Annie Leonard The Story of Stuff. Dnes jsem náhodou objevil další video, tentokráte o balené vodě. Doufám, že se těm, co ho neznají, bude líbit:


Kupování balené vody jsem omezil již dávno, dávno. Stále ještě si ale občas nějakou tu balenou koupím, protože prostě vždycky s sebou nemám tu svou PETečku (nosím s sebou 0.5l, míval jsem 0.33, ta byla lepší, ale o tu jsem přišel někde :( Shlédnutí tohoto videa mě stimulovalo k tomu, abych byl méně líný (jo, je to fakt jen o pohodlnosti) a více dbal o to, abych svou PETku měl vždy s sebou. Jdu do toho, držte mi palce, bude to stát chvilku úsilí - ale půjde to! :)

A když už jsme u vody, (nejen) na Facebooku existují stránky/skupiny jako Voda z kohoutku, Pijme vodu z kohoutku! či Nechceme Bonaqu.

youtube.com, facebooková skupina Zelená síť

Žádné komentáře :