Prohlédněte si blog v dynamickém zobrazení, např. Classic, Magazine, Sidebar, či Timeslide

pondělí 14. ledna 2019

Konec doby klecové?!

Asi k tomu není moc co říct. Klecové velkochovy mají být podle mě zakázané už dávno.

Nízká cena masa (tj. svalové tkáně zvířat) totiž znamená jejich vysoké utrpení. Jen v málo dobách jsme se měli tak dobře jako nyní (obecně, v průměru) - nekupujme tedy v době hospodářského růstu utrpení, už nejsme ve středověku.

Maso se totiž dá sehnat i z (převážně) volně žijících zvířat, se kterými je zacházeno humánním způsobem, a jimž je umožněno mít naplněny jejich potřeby - akorát to prostě stojí víc peněz. Záleží tedy, za co chceme naše peníze utrácet - jestli za kvalitní čistou stravu, nebo za maskované utrpení.

Zákazem klecových velkochovů se to zjednoduší - prostě maso z koncentráku na trhu nebude.

EDIT 11:25:
To samé platí samozřejmě i pro vejce a další živočišné záležitosti.

Zde petice za ukončení doby klecové:
https://obraz.endthecageage.eu/

Díky

EDIT 19.1.2019, 13:09:
Kamarád, současný vegan, mi k větě "...Maso se totiž dá sehnat i z (převážně) volně žijících zvířat, se kterými je zacházeno humánním způsobem, a jimž je umožněno mít naplněny jejich potřeby" napsal tento komentář:
"Zapomněl jsi na potřebu nejhlavnější: zůstat naživu..." - což mi přišlo velmi věcné a zajímavé, rád bych se podělil o svou reakci:
"Aplikuju zdravokurz. Když jsi svědkem hromadné havárie, nejprv řešíš nejzávažnější problémy. A pro mě je týrání a mučení horší než prostá smrt."

1 komentář :

Martin crysman Zahradník řekl(a)...

Kamarád, současný vegan, mi k větě "...Maso se totiž dá sehnat i z (převážně) volně žijících zvířat, se kterými je zacházeno humánním způsobem, a jimž je umožněno mít naplněny jejich potřeby" napsal tento komentář:

"Zapomněl jsi na potřebu nejhlavnější: zůstat naživu..." - což mi přišlo velmi věcné a zajímavé, rád bych se podělil o svou reakci:

"Aplikuju zdravokurz. Když jsi svědkem hromadné havárie, nejprv řešíš nejzávažnější problémy. A pro mě je týrání a mučení horší než prostá smrt."