Prohlédněte si blog v dynamickém zobrazení, např. Classic, Magazine, Sidebar, či Timeslide

neděle 16. prosince 2007

Ztracený mobil aneb "..a nejhorší na světě jsou opilci!"

obrázek 'zákaz mobilu'Tohle vždycky říkával můj drahý otec, a já mu musím dát opět za pravdu. Předevčírem se mi stala nezáviděníhodná nepříjemnost - přišel jsem v baru o mobil. S titulkem to souvisí velmi jednoduše - byli jsme opilí.

Poté, co jsem zjistil, že nemám mobil, jsme se do baru vrátili zeptat se, kde je. Bylo to asi 10 minut po našem odchodu a bar byl skoro prázdný. Samozřejmě že vrchní o ničem nevěděli, žádný mobil neexistoval, a kupodivu jsme při prozvonění zjistili, že "se sám od sebe vypnul", jaká to náhoda..

Už jste někdy zkoušeli být bez mobilu? Já vím, že Weetchko to kdysi zkoušel. Samozřejmě to nevydržel. Mimoto, vzdát se mobilu dobrovolně, s tím že kontakty a všechno máte po ruce hned co se rozhodnete pro návrat, je něco úplně jiného. Při neplánované ztrátě jsou důsledky zdrcující:
  1. Především jsem přišel o kontakty na erasmáky a malagueñáky, které se buď budou dát zpětně sehnat velmi těžce, nebo vůbec.
  2. Přišel jsem samozřejmě taky o všechny ostatní kontakty.
  3. Přišel jsem o naplánované upomínky a kalendář důležitých akcí, takže kdoví co všechno kvůli tomu ještě zapomenu udělat - jsem totiž osoba na svém kalendáři dost závislá.
  4. Přišel jsem o možnost nechat se budit ve mnou stanovený čas. Dokážete si představit, jak je nepříjemné nemít ve 21. století budík? To jste prostě ztracení!
  5. Přišel jsem o možnost v průběhu dne kdykoliv zjistit, kolik je hodin. Taky velmi nepříjemné - hlavně proto, že v bytě nejsou žádné jiné hodiny.
  6. Vzhledem k předchozím 2 bodům budu nucen zakoupit si nějaký druh alarmu a hodinek, což znamená nadbytečné výdaje jak finanční, tak časové.
  7. Přišel jsem o možnost kontaktovat své přátele, popř. být jimi kontaktován.
  8. Přišel jsem o telefon jako takový. Byl starý a škaredý a ošuntělý a .. ale měl jsem ho rád a byl jsem na něj zvyklý.
  9. Přišel jsem o možnost změnit čas či místo už naplánované schůzky, či se o tom dozvědět.
  10. Přišel jsem o možnost dozvědět se, zda má někdo jen zpoždění, nebo se akce z nějakého důvodu zrušila (s tímto problémem jsem se potýkal právě dnes při výletu do Rondy)
Podtrženo a shrnuto, ztratit mobil je problém, malér, nahouby, nahovno, nakokot, vopruz, vojeb, průšvih a průser jak mraky.

Žádné komentáře :