Prohlédněte si blog v dynamickém zobrazení, např. Classic, Magazine, Sidebar, či Timeslide

čtvrtek 29. března 2012

ukradené kolo ACSTAR

Ve středu 28.3.2012 mi odsud, na rohu Jánské a Minoritské, v době od 18.28 do 20.20 hodin ukradli kolo, které jsem měl, stejně jako kolo kolegy, zamknuté ke značce s rozcestníkem. Ocelové lanko zámku bylo přestřiženo (možná přeřezáno) a mé kolo (narozdíl od kola kolegova) bylo fuč...

mé ex-kolo  ACSTAR ROCK SX, 19" rám s číslem XD70613856
Kdybyste kolo snad někde zahlédli (ulice, Aukro, bazar...), dejte prosím vědět, měl jsem ho rád...

Mimochodem, dva dny před tím - v pondělí - jsem po cyklojízdě a projekci filmu Běloruský sen (doporučuji) v Bakale našel u  tamních stojanů na kola dva smutné lidi - jednomu z nich ukradli kolo. Našli jsme na zemi kousek evidentně odstřiženého oka z tvrzeného řetězu.

zdroj: www.mpb.cz
Možná to je náhoda, ale možná tu někdo po Brně škaredě řádí... Někdo, kdo má dost koule na to, aby na takových místech kradl kola.

Marně jsem měl kolo registrované u Městské policie a marně měl na něm tuto nálepku... Hlídejte si svá kola - zámky ani nálepky vás před zloději nezachrání :(

--
McZ

2 komentáře :

Ada řekl(a)...

Je..to me mrzi Marti:(... Treba se jeste najde.. Spis tipuju, ze bude zastrcene v nejakem bazaru.. Mozna by stalo za to obehnout nejblizsi bazary okolo mista udalosti...

A.

Martin crysman Zahradník řekl(a)...

Není divu, že se ztratilo...
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=UGttmR2DTY8

To je fakt smutek :(