Prohlédněte si blog v dynamickém zobrazení, např. Classic, Magazine, Sidebar, či Timeslide

sobota 26. října 2013

rozčarování nad výsledky voleb do PSP 2013

Viděl jsem teď výsledky voleb. Nadávání, pochodování po kuchyni a panáka se spolubydlícím už mám za sebou. Zbyla hořkost, frustrace a depresívní pocit bezmoci.

Lid opět dává najevo a formálně potvrzuje svou spokojenost se stávajícím stavem věcí v naší milé ČEZké rePUBlike. Po tom všem... Už ani nemám sílu sem dávat odkazy - evidentně i to je totiž k ničemu (kdo chce, najde jich přehršel velmi snadno - nebo ne? Nebo to fakt neumíte, lidi? Prosím, řekněte, že ano, že to je ten důvod - s tím by se totiž dalo něco dělat...) Já to opravdu nechápu. Bezmezná zabedněnost a tupost, fatální neznalost, nedbalost, lenost, demence, zmanipulovanost, vymytost, zkostnatělost, ignorace, zaslepenost, servilnost, nevzdělanost, negramotnost... Zdá se, že dokud je levné pivo a v televizi pravidelný přísun "zábavy", tak jsou lidi spokojení, všechno je v pořádku.

zdroj: idnes.cz (26.10.2013 kolem 18:15 hod.)

Volil jsem hnutí Změna, potěšili by mě i Piráti a nebo Zelení (pro mě relevantní kandidáti). Místo toho tu máme staré známé tváře, popř. mediálního magnáta Babiše jakožto kamuflované ztělesnění zachování statu quo. Ó ano, Ano jakožto černý oxymóron "NE změně" (malé z)...

zdroj: časopis Reflex 39-2013

Volební účast těsně pod 60% - taky tristní. Kde je těch zbylých 40% voličů? Proč je volební účast občanů žijících v zahraničí o čtvrtinu vyšší? Jakože volit ze zahraničí je snadnější? O tom velmi pochybuju, vzhledem k tomu, že volební místnost má tady doma každý u zadku přímo v místě bydliště... 40% voličů ČR je spokojeno se současným stavem státu, nebo je jim jeho (tedy náš) osud zcela ukraden. Ze zbylých 60% jsou více než 2/3 také spokojeni se současným stavem, nebo je jim to jedno, nebo věří lžím. I kdyby tomu tak nebylo (jsou i jiné důvody), minimálně to znamená to, že IGNORUJÍ, co se tady děje a kam to směřuje, popř. příliš rychle zapomínají a odpouštějí. Nezajímá je ani prokázaná korupce, ani inflace demokracie, ani čím dál větší propojení business a politiky a mediální manipulace (od teď možná díky Babišovi bude ještě vyšperkovanější), ani životní prostředí a živá příroda, ani tendence k cenzuře a omezování svobod občanů. Možná je to zajímá, ale zřejmě jen nějak okrajově či tajně.

Vybavuje se mi scéna z obecné školy: "Neolizujte zábradlí, přimrzne vám jazyk..." - rozdíl je jen v tom, že tam si kus jazyka utrhl jen ten, co zábradlí olízl. Výsledky voleb ale znamenají, že notoričtí olizovači opět způsobili, že jazyk znova přimrzne nám všem.

zdroj: technet.cz

Mám na vás vztek - ty, anonymní dave nezodpovědných voličů-olizovačů - serete mě! Vím, že tohoto výroku budu později litovat, ale teď to tak cítím, tak to tak píšu. Já teď pravděpodobně seru vás, když vám to říkám. No, a tak se nemůžeme divit, že je tu kolem nás (a uvnitř nás) všude tolik nasráno... Většině lidí se totiž hovna evidentně líbí. Stačí mít hezké pozlátko...


PS: Všem lidem, kteří sice volili zaběhnuté molochy či jejich novotvary, ale zodpovědným kroužkováním se je snažili očistit od dobře zakořeněného póvlu (Filip, Schwarzenberg, Sobotka, Němcová, Hašek, Bárta, Rádl, Suchánek, Benda, Besser...) děkuji, jich se moje "serete mě!" netýká, neboť nejsou "olizovači".

1 komentář :

Martin crysman Zahradník řekl(a)...

Jen malý komentář k Haškovi, co jsem teď publikoval u Rejpálka na blogu:
Hašek není dobrý člověk. Viz jeho veřejné lži o "neexistující" schůzce atd. [http://brno.idnes.cz/historie-haskova-mlzeni-0wy-/brno-zpravy.aspx?c=A131031_1994240_brno-zpravy_ekr] Nebo jeho chování ohledně protikorupčních zákonů [http://blablanevolim.cz/krouzkujeme/jihomoravsky-kraj/cssd]...

Neobhajuju Sobotku, nelíbí se mi ani jeden z nich. Ale Hašek prostě NE, je to notorický lhář.