Greenpeace: "...Nový závazek P&G je vítězstvím v dlouhém boji za ochranu domova tygra sumaterského. Je to výsledek úsilí stovek tisíců z nás, kteří jsme poslali e-maily vedení P&G. Předali jsme naši zprávu do kanceláří P&G od Jakarty až po Cincinnati. Po celém světě jsme vyšli do ulic a oslovovali naše rodiny a přátele. Vylepovali jsme nálepky na lahvičky od šamponu Head & Shoulders, volali jsme do kanceláří P&G, vyšplhali na budovu ředitelství a jejich ředitelku pro udržitelnost jsme vystavili trapnému momentu, když jsme jí veřejně předali Zlatou sekeru, cenu za roli, kterou P&G hraje v odlesňování.Více informací zde:
Jakmile bude nová politika zavedena, P&G zaručí původ palmového oleje. Nyní můžeme toto vítězství použít k posunutí celého průmyslu směrem k zodpovědně čerpanému palmovému oleji.
Tato změna politiky P&G je důkazem toho, že pokud se spojíme, jsou naše hlasy ve velkých společnostech slyšet. Firmy jako Colgate, Nestle, L’Oreal a nyní i Procter & Gamble se zavázaly k nulovému odlesňování i díky Vám..."
http://www.greenpeace.org/czech/cz/blogy/Dalsi-temata/jako-spotrebitele-mate-moc-procter-gamble-se-rozhodl-ocistit-svuj-palmovy-olej/blog/48859/
Proč to píšu? Protože spousta lidí nevěří, že aktivismus má smysl, že svět se dá měnit, že každý jednotlivec má moc, sílu, vliv... O úspěších tu moc často nemluvím, což je vlastně škoda, takže jsem se rozhodl trošku osvětlit temné vody tohoto blogu :)
Žádné komentáře :
Okomentovat