Prohlédněte si blog v dynamickém zobrazení, např. Classic, Magazine, Sidebar, či Timeslide

pátek 18. ledna 2008

Minutka.. (z Malagy #32)

sluníčkoPrávě jsem si na sluníčku v parku před fakultou, kde jsem se doteď válel, otevřel notebook, abych Vás informoval o tom, jak je tady kráásně. Po delší době opět vymeteno, jen slunce a nebeská modř, a bundy kolem pasu. Ano, je tu asi 24 stupňů, a já se válím jen v košili na trávě :)

Za moment jdu na poslední hodinu etiky, kde mám odevzdat pojednání na téma "etika žití", které samozřejmě ještě nemám, lebo jsem se to dozvěděl úplně náhodou včera večer. No, a dneska, když jsem to šel psát do parku, bylo tak krásně slunečno a teplo, že mi přišlo líto se neválet jako všichni tady, takže jsem se doproválel až ke spánku..

Tak, a teď už fakt musím. Miluju Slunceeee! - vždycky mi tu zvedne náladu :)

2 komentáře :

Anonymní řekl(a)...

U nás dnes bylo taky pěkně. Dokonce jsem videl chlapce s přirozhalenou košilí, ukazoval světu mužnou hruď, vypadal jak ze žurnálu, metroušek...
A taky jsem videl chlapa na kole, jak srazil ženskou na kole (nedal jí přednost) a ještě jí strašně vynadal. Tak jsem se mu smál. A asi o tři hodiny později někdo na kole málem srazil mě (nedal mi přednost).
Nevím, jestli z toho něco plyne...

Martin crysman Zahradník řekl(a)...

Tywoe, kde to jezdíte, že tam nemají značky? Resp. to už jezdí zhulení i cyklisti?