Prohlédněte si blog v dynamickém zobrazení, např. Classic, Magazine, Sidebar, či Timeslide

úterý 22. ledna 2008

Pro (ne)příznivce ředitelky Tachecí..

Tak jsem opět narazil na něco, co by vás v souvislosti s mým příspěvkem o saních a harpyjích mohlo zajímat. Zvukový záznam na stránkách Veřejné kampaně na záchranu Radiožurnálu s vystoupením paní/slečny Tachecí mě opět pobavil, resp. rozproudil krev v žilách. Ta osoba je úplně mimo..

Petici jsem nepodepisoval, lebo rozhlas neposlouchám. Pakliže ale ředitelka bude takhle vyvádět i nadále, s klidem si tam podpis lupnu, protože takováto osoba podle mě nemůže dělat hlavase ve veřejnoprávní službě - bez ohledu na to, jestli to poslouchám nebo ne.

1 komentář :

Martin crysman Zahradník řekl(a)...

Jen jsem zapomněl aktualizovat téma. Už to není moc aktuální, ale tak pro úplnost - saň byla sťata.