Prohlédněte si blog v dynamickém zobrazení, např. Classic, Magazine, Sidebar, či Timeslide

pátek 16. listopadu 2007

Musím to mít pořád!

Na toto jsem náhodou narazil při čtení článku "Co ne/jíst, když jste těhotná" a souvisejících - čili klasicky jsem se zamotal v hypertextových odkazech :) Místo abych šel spát, jako normální člověk, zkysnul jsem od půlnoci až do teď u "článku před spaním". Normálně se snažím sem necpat každou cypovinu, ale doktor Radim Uzel u mě prostě nepřestává bodovat..

Musím to mít pořád!
Dobrý den pane doktore, mám možná docela neobvyklý dotaz. Je mi 23 let. Mám přítele asouložíme jednou denně nebo jednou za dva dny. Mimo to se ještě uspokojuji sama. Postupem času zjišťuji, že moje sebeukájecí šílenství mi zabírá spoustu času. Orgasmu dosáhnu většinou a několikrát za sebou. Zkoušela jsem najít, jak často onanovat je normální, ale všude se píše jen o masturbaci mužů. Masturbuji asi 15 x denně (nepřeháním!), a když to na mě přijde, musím rychle někam zaběhnout a udělat to. Je to příjemné, moc příjemné, ale docela už mě to otravuje. Ještě možná jednu malou poznámečku, jsem ten člověk, co už v raném dětství měl moc rád polštářek mezi nohama atp. Jenom jsem v té době netušila, že je to masturbace. Minimálně jednou denně masturbuji asi od 13. S kamarádkami o tomto nemluvím a proto nemám srovnání. Možná, že je tohle normální. Děkuji za odpověď. S pozdravem Václava.

Jak vás může otravovat něco, co je vám příjemné? Asi jste se stala obětí nepřátelské propagandy, která masturbaci považuje za něco nepřípustného a hříšného. Buďte ráda, že se vám podařilo objevit tak pěknou, ušlechtilou, neškodnou a přínosnou zábavu. Klidně pokračujte v této své činnosti, která vám nemůže přinést nic škodlivého. Jediným nebezpečím je zanedbávání základních pracovních, event. rodinných povinností. Ale to ani při patnácti masturbacích denně nehrozí. Dovedete si představit, kolik času ženy stráví sledováním nesmyslných televizních seriálů, četbou bulvárních tiskovin nebo klábosením s kamarádkami? Vaše počínání je proti nim vysoce ušlechtilé a zdraví prospěšné...


Zdroj: spokojenejsizivot.cz

Žádné komentáře :