Prohlédněte si blog v dynamickém zobrazení, např. Classic, Magazine, Sidebar, či Timeslide

středa 7. listopadu 2007

Tip pro (nejen) aktivní komentátoristy

Malý tip pro všechny co jsou aktivní v komentování, i pro ty co komentáře jen pasivně čtou.

O technologii RSS ikonkaRSS jsme si povídali již kdysi zde. Jen připomínám, že RSS je technologie umožňující sledování informačních zdrojů - tedy sledovat "co je nového". Pokud sledujete novinky ze zpravodajství, čtete pravidelně něčí blog nebo vás třeba zajímá počasí, není nic jednoduššího než se přihlásit k odběru RSS zpráv a nechat si tyto zprávy doručit takříkajíc "přímo pod nos" - do vaší RSS čtečky. Zapomeňte už na zastaralý způsob ručního vyhledávání informací a novinek, je to pracné a zdlouhavé - prostě se přihlaste k odběru oblíbeného RSS kanálu a je to :) RSS už v dnešní době používají skoro všichni (celosvětově), takže doufám, že vy taky..

Věděli jste, že RSS zprávami můžete sledovat nejen nové příspěvky, ale i komentáře? A to jak jenom u konkrétního příspěvku, tak globálně všechny na blogu.

Zde je malý přehled možného sledování RSS zpráv:

Všechny adresy na RSS kanály jsou k dispozici přímo na blogu, stačí se dívat :)

Všechny nové příspěvky

Všechny nové komentáře

Komentáře ke konkrétnímu příspěvku (je třeba otevřít konkrétní příspěvek - kliknutím na jeho nadpis v záhlaví)


Takže třeba já osobně mám ve své RSS čtečce pro každý sledovaný blog jak adresu na RSS s novými příspěvky, tak na nové komentáře - tak mi neunikne žádný komentář, co by se do mě snad chtěl navážet (jako třeba já do mikeeho :)

Žádné komentáře :