Prohlédněte si blog v dynamickém zobrazení, např. Classic, Magazine, Sidebar, či Timeslide

středa 21. listopadu 2007

Chybějící fotky (z Malagy #26)

Konečně jsem se dostal k publikování dalších fotek. Předtím mě zdržely naléhavé "zloradarověci" a pak zase doma nefungující WiFi připojení. Naštěstí jsem měl opět sen o hackování a tak to zase jede :) Fotky nechám povětšinou bez komentáře, protože ty jsou napsané na PicasaWebAlbums při prohlížení. Ani sem nedám všechny, jen takový minivýběr.

Určitě ale mrkněte na všecky (do PicasaWebAlbums dávám taky jen výběr, takže tady je to de facto jen "subvýběr" :), přece byste nechtěli přijít o
  • speciální zabezpečení automobilu,
  • chlapečka s pindíkem,
  • kaktusový les,
  • spoustu pěkných panoramat (hlavně nočních),
  • soulož v autě před naším domem,
  • české piwo v supermarketu,
  • špínu z bytu a
  • posezení pod palmou ve škole..

Kdo si oblíbil slideshow (čili zobrazení fotek přes celou obrazovku s automatickým posunováním), tak může začít zde.



Poslední snímek s teplotou, pořízen 5.11., je celkem aktuální i teď. Dnes celý den pršelo. Samozřejmě uplně nejvíc, když jsem byl běhat. Klasika..

Jinak, komu to uniklo, to piwo v regálech je Staropramen :)

Příště musím opět něco napsat o Pierrovi, ten človíček je prostě úžasný mimoň :)

crysmanovo@PicasaWebAlbums

6 komentářů :

Anonymní řekl(a)...

samo ze me zaujala souloz v aute, ale k memu zklamani z tebe paparatzi nebude ta kvalita:-(

Martin crysman Zahradník řekl(a)...

Njn, neměl jsem o co opřít foťák.. Navíc, paní se fakt snažila, takže by to bylo rozmazané i ze stativu :)

Anonymní řekl(a)...

lehce zakulacene ponorama s placem na koridu uprosted se mi vazne libi!!!

Anonymní řekl(a)...

Jo a hlavne nam nejaky ten Jamón nezapomen dovezt!!! objednam si u tebe jednu nozku ;-)

Martin crysman Zahradník řekl(a)...

Ad panorama> Nojo, to panorama se holt nepovedlo, já vím. Jak se říká na dědině: "Není každý den posvícení." :)

Ad jamón> no, taky bych si dal, je výborný!! Ale má to háček. Ona nožka stojí necelých 100E

Anonymní řekl(a)...

Víš, co se říká u nás na vsi? Že silnější pes mrdá :-)