Prohlédněte si blog v dynamickém zobrazení, např. Classic, Magazine, Sidebar, či Timeslide

středa 21. listopadu 2007

Zhodnocení ankety #4

2 hlasy.

Takový je výsledek po cca 20 dnech možného hlasování v poslední anketě.

"Co říkáte na nápad se seriálem "Věděli jste že...""
je mi to jedno1 (50%)
myslím, že je to dobrý nápad1 (50%)


No, dost bída. Asi se na ankety vyprdnu. Já Ti říkal, že nikdo nehlasuje, mikee.. Ok, jinak. Lupnu poslední anketu dneska "má vůbec cenu dělat ankety?" nebo tak nějak a uvidíme, pokud bude počet hlasů v int. <5;∞), má to smysl :)

3 komentáře :

Anonymní řekl(a)...

ja mam nahodou ankety moc rad. jen nevim, kde je tady mas. na konci kilometroveho oraveho menu s anketama cosi je, ale taaaak daleko jsem doskroloval jen jednou :-D Ne delam si srandu, samozrejme jsem uz hlasoval.
Ale s tim pravym opakujicim se menu bys neco udelat mohl..

Martin crysman Zahradník řekl(a)...

?

No, že zrovna ty budeš mít problémy s orientací, to bych fakt nečekal!

Nové ankety se nachází VŽDY úplně nahoře vpravo. Nevím, kde víc na očích by to mohlo ještě být.. Jestli víš o něčem lepším, řekni.

Na konci kilometrového menu jsou jen ukončené ankety (překvapivě s popiskem "Ukončené ankety"), stačí číst :) Jsou na konci, lebo to nejsou už podstatné informace.

Co přesně se, prosím, opakuje v menu? Nějak si nic neuvědomuju.. Jediné, co se opakuje jsou poslední komentáře (jedna, delší, verze nahoře) a druhá, záložní a podstatně kratší, dole. Pro toto jsou dva důvody:
1) když čteš článek dole, nemusíš scrollovat až nahorů abys viděl poslední komentáře
2) ta první verze je udělaná zlým hackem přes javascriptový RSS model a moc jí nevěřím (i když prozatím funguje spolehlivě a líp než originál widget)

Anonymní řekl(a)...

No nastesti se ti uz neopakuji stitky. ale stejne myslim, ze ty komentare podruhe jsou zbytecne. a s tim kilometrovym panelem jsem si delal legraci. A do ankety jsem hlasoval, to jsem nasel opravdu bez problemu :-D