Prohlédněte si blog v dynamickém zobrazení, např. Classic, Magazine, Sidebar, či Timeslide

úterý 13. listopadu 2007

Blbnu?

Právě jsem se vrátil ze školy. Proč o tom píšu se dozvíte za chvíli, začnu raději chronologicky:

Ráno jsem zaspal angličtinu, tak jsem si nastavil budíka na 11, že půjdu na Introducción a la economía I, která začíná každý den ve 12h. No.. vlastně skoro každý den, protože v úterý začíná v 10:30! AAAAaaAaaAAaa! Takže jsem nejen zbytečně zameškal, ale navíc jsem zabil hodinu chozením (ano, do školy to mám 30min chůze). No, není to báječné?

Mimochodem, opět mi to nedá a na chvíli se musím pozastavit nad klasickým tématem: Pierre.

Že včera zase vstával ve 3 hodiny odpoledne, to už vás nepřekvapí. Že jsem mu zase musel vynadat, že používá světlo za slunečného dne (!), to je taky ohrané. Takže teď ta novinka: když jsem se za ním teď stavil do jeho úplně zatemněného pokoje, zjistil jsem, že mu valí topení, které si o víkendu koupil. Na tom by nebylo nic moc divného, kdyby venku nepařilo slunko a nebylo 23°.. Mě asi picne..

Žádné komentáře :