Prohlédněte si blog v dynamickém zobrazení, např. Classic, Magazine, Sidebar, či Timeslide

neděle 28. října 2007

Minulé víkendování aneb z Malagy #22

Konečně jsem se dostal k publikování fotek z minulého týdne! Všechny fotky: slideshow!

To jsme se tak jednou konečně sešli se slečnou co se jmenuje Celia. Je to přesně ta stejná Celia, jak jsem o ní psal kdysi na začátku - nějaká holka, se kterou jsem si hodněkrát volal, protože jsme oba sháněli byt tenkrát v září. A protože je super poznávat nové a nové lidi, tak jsme si dali scuka u Plaza de toros, že se zajdem podívat v pěkný nedělní den na Gibralfaro, což je další arabská pevnost hned vedle pevnosti Alcazaba. Jaký mají mezi sebou tato dvě místa vztah jsem prozatím nezjistil. Jisté však je, že zatímco fyzicky tvoří jeden celek, pro turisty jsou vstupy odděleny, pochopitelně - rýžovat, rýžovat!! (Tomu se dá vyhnout, když jdete v neděli kdy je vstup zdarma :)

Komentáře k fotkám níže viz moje Erasmus album na Picasa Web Albums (po kliknutí na první fotografii, nebo zde slideshow přes celou obrazovku)

...

[±] zobrazit/skrýt více/méně!

Žádné komentáře :