Prohlédněte si blog v dynamickém zobrazení, např. Classic, Magazine, Sidebar, či Timeslide

úterý 30. října 2007

Two beer vs. Not two beer

24.4% hlasujících jistě nebyli Češi :)


www.left-or-right.com

5 komentářů :

Anonymní řekl(a)...

parada, tak jsi me na ctvrt hodiny zabavil naprosto nesmyslnym hlasovanim :-D
diky ;-)

Anonymní řekl(a)...

tohle byla opravdu nejnesmylsnějším způsobem ztracená hodina tenhle měsíc... fakt dík :)

P.S. asi se k tomu ještě vrátím... :)

Martin crysman Zahradník řekl(a)...

Nemáš zač. Konečně jsem tě taky donutil k nějakému commentu. Já věděl, že přes piwo to půjde :)

Čekal jsem, že se vám bude líbit i Email od Mistra Jana Husa, já jsem tím byl nadšený!

..očividně je ale (alespoň pro některé, viď, mikee? :) piwo větším stimulem nežli bloumání nad krásami jazyka českého.

Eli řekl(a)...

ty vole, kolik jich tam ještě je???:)) to je stupidní...sedím u toho už deset minut:P

Martin crysman Zahradník řekl(a)...

jj, to je jeden z těch webů u kterého člověk prostě zatuhne :)