Prohlédněte si blog v dynamickém zobrazení, např. Classic, Magazine, Sidebar, či Timeslide

sobota 27. října 2007

Omluva

Jedno z log Strany ZelenýchChtěl bych se dodatečně omluvit všem, před kterými jsem kdysi dávno před volbami měl tendence obhajovat Stranu Zelených či Martina Bursíka. Po přečtení několika článků a rozpomenutí se na některé debaty s přáteli.. blabla..

Protože už je tady politiky na můj vkus dost, případné komentáře a rozvedení problematiky poskytnu osobně nebo v komentářích jen pro ty, co mají zájem - ať se mi tady z toho nestane politická propaganda..


PS: kdo se diví, proč tak bloguju a někde nepařím venku, tak je to proto, že jsem opět lehce chcíplý. Nejpravděpodobnějším důvodem tohoto nezáviděníhodného stavu bude nejspíš můj stupidní nápad nevynechat pravidelné středeční a čtvrteční běhání ani za poměrně silného deště a relativního chladna, které jsme tu tento týden měli.

Žádné komentáře :