Prohlédněte si blog v dynamickém zobrazení, např. Classic, Magazine, Sidebar, či Timeslide

pátek 28. září 2007

"Jsem normalni?" - test pro vsechny (z Malagy#11)

Protentokrat jsem pro Vas pripravil neco specialniho - takovy maly testik. Vyfotil jsem par(6) situaci u nas na private. Vasim ukolem bude na kazdem z obrazku zvolit, co se vam zda vice "normalni". Na konci prispevku naleznete klasicky klic k vyhodnoceni. Nuze, pojdme na to!

1

2

...
3

4

(to za oknem neni svit poulicni lampy, ale denni svetlo)
5

6


Vyhodnoceni:
Pokud jste hlasovali ve vice nez 50% pripadu pro obrazek vlevo, jste (stejne jako ja) nenormalni, nebot u nas na private jsou naprosto normalni situace vpravo - hlavne pro frantika.

Chudak, ja vim, ze ho porad jenom prcam, ale to jsou proste takove veci.. aggrh! To jak STRASNE mlaska se da obejit tim, ze chodim jist do jine mistnosti. Bohuzel ale veci jako sviceni si ve dne, nebo nechavani drobku a skvrn po celem byte jaksi obejit nejde.. Budiz mu k dobru, ze vodu nechava pustenou prevazne jen Alena.

Jeste ze hraje celkem slusne na kytaru. Uz se mi v hlave lihne plan, kterak si spolecne privydelavat na ulici :)

[±] zobrazit/skrýt více/méně!

1 komentář :

Martin crysman Zahradník řekl(a)...

Mno, abych byl spravedlivy, tak musim rict, ze uz se to trochu zlepsilo (vlivem mych neustalych stiznosti a napominani). Ne o moc, ale prece. Mimoto, uz mi to neprijde ani tak hrozne..

Ja to musel nafotit a takto udelat proto, ze to bylo vsechno ve stejny den. To uz me fakt vytocilo. Nejaky ten bordel preziju, ale k tomu ta voda a to svetlo.. me proste rozcililo :)