Prohlédněte si blog v dynamickém zobrazení, např. Classic, Magazine, Sidebar, či Timeslide

čtvrtek 20. září 2007

Nove cislo, jam session (Malaga#7)

Jen upozornuji na dalsi zmenu cisla (+34693474711) - viz "NOVE CISLO!" vpravo..

Az budu mit chvilku, tak napisu co se zase dneska delo s placenim letenky, to zase bylo neco!

MartinaK a JaruM jiste potesi muj excelentni opar, co se mi rozsiruje na hube. Bylo mi vcera na jam session receno, ze to bude asi z toho, jak hraju na harmoniku z hajzlu. Hmm, mozna na tom neco bude.. Rekl mi to jeden typek, kteremu jsem si minuly tyden ihned po incidentu postezoval, lebo se sel zrovna curnout kdyz ja oplachoval. Od te doby si me pamatuje (ja jeho taky, lebo bohovsky zpiva) a uz sme "stari znami".
Mimochodem, jam session byla BOZII! Nejen super na poslech (Doors, Zeppelin, ZZTop, Nirvana, Blues..), ale i jsem si skvele zahral a sklidil obdivne poklony dokonce i od muzikantu a nejen od zkoureneho publika, coz me potesilo. Jinak, principielne to funguje tak, ze se stridaji ruzni lidi za bicima a kytarama a basama a tak vubec.. takovy fungujici chaos :)

Pred jam session jsem byl jeste v divadle na koncerte - ale o tom jindy, jsem unaveny, ceka me jeste pul hodiny cesty domu a zarizovani setkani s coordinatorem, resp. dohledavani predmetu, ktere tady hodlam studovat..

1 komentář :

Anonymní řekl(a)...

Hola. zdravim...po dlouhe dobe ctu tvuj blogg,tak jsem se zase pobavila:)myslim ze si to tam uzivas i se vsema tema zmatkama co?zavidim ti to teplo tam, tady je vsehovsudy po ranu 0-5°C,brr..
Tak sa maj krasne a neflakej to uceni:)
PS: taky bys mohl posilat vice fotek s nej.peknyma spanelama a ne jenom baby:) paa S.