Prohlédněte si blog v dynamickém zobrazení, např. Classic, Magazine, Sidebar, či Timeslide

čtvrtek 13. září 2007

Grrrrr! (z Malagy #5)

Si tak nejak vubec pripadam, ze jsem divny ci z jine planety, kdyz se koukam na svoje spolubydlici. Hlavne ten frantik.. jesus christ.
To, ze strasne mlaska a vubec mu to nevadi, budiz. Ale on si treba ve dne sviti, misto aby vytahl roletu (pritom vi, ze elektriku a vodu mame v cene jen do vyse 40E), kdyz neco ji, tak si zasadne kraji nozem veci na taliri misto na prkynku (zabiit!), tedka sel konecne umyt tu koupelnu (po 4 dnech? ano, myslim, ze mu to trvalo 4 dny..) a jen tak mimochodem odlozil ten koberecek co je pred zachodem na jidelni stul.. proc ne?!

Proste.. ja nevim, to lidi umi rozumne premyslet jenom kdyz vyplnujou testy ve skole? Boha! Alene zase treba vubec nevadila vylita voda [agua] z lednicky vsude po zemi v kuchyni, kdyz jsme ji nechali rozmrazit.. sak co, byl to prece muj napad, tak proc to parkrat nepreskakat ke svemu jidlu a pak si odejit do skoly.. jesuuus, to mam zase naladu!

No, abych se trosku uklidnil, minule jsem sliboval neco o telefonech, jidle a skupinkovani. Jidlo je celkem nezazivne, prvni 3 dny jsem mel na dennim programu 3 banany a burger, pak kdyz jsem uz mel kde bydlet jsem to vymenil za nejaky ten chleba se syrem a salamem, no a tedka si uz i varim nejakou tu testovinu s tunakem, nebo ryzi se zeleninou etc. V mem aktualnim rozpolozeni nemuzu opet nezminit frantika, ktery dycky prijde a zepta se, jestli si muze vzit rajce/to co jsem uvaril/jogurt/musli.. resp. delaval to, ted uz to nedela, lebo jsem mu vysvetlil, ze si delam jidlo jen pro sebe, ze sem na to tak zvykly z Brna a hotovo. Uz me to nebavilo byt na neho hodny, tak sem mu to tak nasadil natvrdo a mam zatim klid. Jeste ze posloucha blues a ma tady kytaru, to ho zachranuje. Skoda, ze kytara je s harmonikou nepouzitelna, lebo nejde otacet s jednim knoflikem.

Mimochodem, vcera jsem sel na 10h jen tak se podivat za ostatnima do mesta. Samozrejme to skoncilo akci u jedne Francouzky v byte. Ma luxusni balkon - strasne veliky, je to vlastne jakoby na strese, takze tam bylo dost lidi. Jo, jen tak pro zajimavost, plati za ten byt 500E mesicne, hehe, chuda studentka :) Donato (jeden Ital) tam mel kytaru, takze sem si zahral harmonicky, nacez pak i kytarove, nebot tam nebyl nikdo ochoten/schopen hrat neco co znaji vsichni. Donato nemuze poradne hrat bez zpevniku prey, tak sem si vzal kytaru a hral nejake anglickosti, co me napadly + veci na prani. Takze to skoncilo i takovyma valama jako Angel od Kelly Family, nebo Should I stay or should I go.. Kolem 2 rano se na balkone koncilo a jeste se slo do Urbana na schlaftrunk. Mrknete na seznam tech panaku a drinku. Mazane, coz? ..vsecko za 1E.

V patek se stavim na univerzitu, uz tam ma viset nejaky papir, kde je napsana, kdo je ci coordinator, coz je takova dulezita osoba, ale jeste moc nevim na co. Kazdopadne, uz zacnu neco obihat, lebo od prijezdu jsem mel zatim jen 2 dny bez fiesty. Dneska si hodlam strihnout dalsi lekci ze Spanelstiny pro samouky, tak snad to vyjde.

Jsem docela nervozni z toho zapisu musim rict. No, zrejme mi fakt ten mozek nefunguje spravne, kdyz predpokladam, ze studijni pobyt = chtit studovat, coz dle mysleni lidi na nasi fakulte ocividne neni pravda.

Frantik ted doumyval koupelnu. Nevim, co vsecko umyl, ale vypada to jen na tu nejvetsi spinu. Kos zustal hnusny a bez sacku uvnitr, pracka je zasrana od jakehosi modreho prasku, zed kolem rucniku je neumyta (to jsem mu v pondeli explicitne rekl, ze se to musi umyt taky, lebo je to prvni uklid po prasatech). Fakt si pripadam jak zenska nejaka. Stihacka co honi sveho manzela za neuklizene ponozky..

Skupinkovani o telefony.. neni moc o cem mluvit. Jsem asi jen chtel rict, ze hodne studentu se skupinkuje dle narodnosti a mluvi nemecky/francouzky - vcetne Cechu, ale tech tu moc neni a navic s nima mluvim jen spanelsky :)
A telefony.. samozrejme sem si koupil nejtupejsi SIMku co sla (Movistar), coz je voila! Telefonica - cili Eurotel, ktery nenavidim. Takze vsecko je drahe a vubec, proste nesnasim Telefonicu, asi si radsi koupim jinou SIMku.

Tak se zatiom mejte, kuratka, ja se jdu modlit, aby mi nebylo ukonceno studium..

Žádné komentáře :