Prohlédněte si blog v dynamickém zobrazení, např. Classic, Magazine, Sidebar, či Timeslide

úterý 11. září 2007

z Malagy #4, konecne pohoda

Mam jeste chvilku, tak jeste neco splechtim. Jak uz jsem slibil, vyprdnu se na psani po dnech, je to celkem nezazivne, takze proste tak nejak jak mi to prijde na mysl.. Co je dneska? Utery, ok.. Kdo necetl prispoevky predtim (asi vetsina :), tak toto si prectete, nebude to dlouhe a je to celkem zabavne. Hlavne pasaz s harmonikou - to jsem proste cely ja..

V sobotu sem de facto stravil den na plazi, bylo tam dost erasmaku a celkove to bylo super. Voda tady je docela spinava, ale jsou i cistejsi plaze, my sme byli na te "hlavni" ve meste, ktera se menuje "Malagueta". Mam to tam asi 40 minut chuze. Vcera se na stejnem miste konala parba s erasmakama - takovym tim stylem "prines si piti a pokecame". Skoda, ze zacalo zlehka prset :( nastesti se tam dalo prejit pod takovy "stan", co patri k nejake restauraci. Hehe, ted jsem si vzpomnel na piwo na diskotacce za 4E, lebo vcera jsem koupil 6x0.25l piwa za 1.80E. No, a v baru vam daji uplne stejne piwo z obchodu za 1E, tss. Uz jsem psal, ze tocene piwo tu maji jen v restauracich? Spanelsko ocividne neni pivni zeme, takze zbyva zkusit nejaka ta vina :)

O pul osme zacinala jakasi slavnost na oslavu Viktorie, tak sme se sli podivat. Bylo to strasne nudne, porad se na neco cekalo, pruvod byl nekonecny.. no, hruza. Jedine, co bylo zajimave byl ten obskurni mobilni monument ci co. Neslo ho snad 30 chlapu, muselo to byt tezke jak krava. Pekne bylo, kdyz s tim vysli z kostela a zvrchu hazeli bile ruzove kvitky nebo tak neco..

Jezismarjaa!!!, Francouz tedka vari. Jinak. Pokousi se varit - a navic i pro me. Je jako slon v porcelanu. Ryze dal tak pro jednoho, na panvicce nechal smazit samotne maslo, ktere se samo presmazilo. Nsatesti sem sel kolem a zadrzel ho, aby na to smradlave spalene maslo nedal maso [carne].. uff.. tak jsem mu ho vymenil za nove a on s nim udelal to same. boha! no, a ted smazi nenaklepane veprove steaky.. kdybych mu nerekl, ze mam rad koreni, tak to snad ani neosoli a neopepri.. ryzi taky neosolil.. hehe, jak em to zacal psat, byl sem strasne nasrany, jak nekdo muze byt tak gramlavy, ale ted se tomu v obyvaku smeju :)) Hehe, ted se mu to spali, lebo sel do pokoje a naechal to tam proste tak smazit.. No, puvodne jsem myslel, ze si obcas muzeme uvarit pro vsechny spolecne, ale ocividne si budu varit sam, chudak frantik tady asi umre hlady :)

V nedeli jsem zasel do "Roadhouse" baru, ze tam budou hrat nejaci 2 typci na kytary, tak jsem vzal harmoniky a vyrazil. Vedel o tom jeste nejaky nemec, tak jsme se sesli na namesti ve meste (klasicky na Plaza de merced). Sranda byla, ze jsem se honil s veceri, abych neprosvihl zacatek, takze jsem tam dorazil o pul jedenacte a zjistil, ze se otevira az v 11 :) No, tak sme si dali s nemcama a frantikem nejake to piwo a cekali az prijdou typci na vystoupeni, kterezto zacinalo nekdy kolem pulnoci. No, a pak se to stalo! OMG! Du na WC se curnout, zvednu prkynko.. a vypadne mi harmonika primo do hajzlu!! aaaaaaaaa! Zmocnila se me panicka hruza a na chvili sem se zasekl, sem tam tak stal s rozepnutyma kratasama a koukal na harmoniku v hajzlu.. nastesti jsem se vzpamatoval celkem rychle, obetoval levou ruku a zahajil zachrannou akci. Stesti bylo, ze Lutz (ten Nemec) mel s sebou nozik se sroubovakem, takze jsem ji mohl rozebrat a jit poradne drhnout. Mno, mydlo tam nemeli, tak jsem to drhl co to dalo aspon pod vodou. Pak jsem vyklepal vodu a prisel moment, kdy jsem musel vyfoukat vodu zevnitr.. Mno, jiste si umite predstavit, jak jsem se asi tvaril, kdyz jsem tu harmoniku prikladal k ustum.. ble!
Jako by toho nebylo malo, tak se samo zatoulala nekam maticka pri skladani. Uups.. Nastesti tam meli baterku a tak jsem to po chvili urputneho hledani nasel na zemi - je to takova malilinkata trpitiva vecicka. Uff.. No, tak jsem to slozil, zacal si tak trochu pofukovat u baru a prisel za mnou typek, ze mam jit na podium za nema. Tak jsem tam suverene nabehl a zacal hrat, nacez mi byl nabidnut po chvili mikrofon. No, a tak jsem si zahral v Malaze na minikoncertu v baru a sklidil veeelkyy potlesk (to vite, opilcum se libi vsecko) Typci hrajou za 14 dni znovu, tak se tam urcite ukazu :)

Mimochodem, dneska je tam "Jam session" - cili vem si cokoli na co hrajes a udelame muziku", takze urcite pujdu. Jo, ted jeste jak dopadlo to jidlo co frantik pripravil.. prekvapive to nebylo tak zle.. ale kdybyste ho videli.. on hubu nezavre, pritom nemuze poradne nic rict, lebo zatim jeste moc nemluvi.. vcera mel uklidit koupelnu a nic, tedka na to ma pul hodiny uz jenom (mame kurzy spanelstiny 15:30 - 19:30) a nejak se zase nechysta.. vecer bude samo prilis tma, no, uz to vidim.. "mankote, jemnostpane!" :)

Vcera jsem jak debil cistil hodinu lednicku, lebo byla strasnym zpusobem zasrana a zaledovana! Skoda, ze sem to nevyfotil, no, ti co tady bydleli pred nama byli pekne prasata. Frantik mel uklidit koupelku a Alena kuchyn trochu. No, samo ze jsem byl jediny kdo neco udelal. Timto zdravim Veroniku, to je ta nase Brnenska vychova :)


Mno, tak to bude pro dnesek asi vsecko, konecne jsem dopsal vsecky resty a muzu se zaqse vrhnout na uceni spanelstiny. Mam co dohanet.. Ale uz jsem se celkem rozmluvil (vlastne uz davno), sice placam hafo chyb, ale hlavne ze se mluvi :)

papa, prasatkaaa


PS: priste neco napisu o skupinkovani, telefonech a mozna trochu o tom, co tady vlastne jim :)

PPS: kdyby tady byl nekdo z informatiku a vedel dobry link na "jak hacknout wifi" (WEP staci), tak prosim do commentu, ja tady nemam cas to hledat, navic, tady ta wifi, na kterou jsem ted napichnuty je kdovi co. Je to nezabezpecene a kdo vi, jak dlouho to pojede..
stejne jsem ale strasne rad, ze je tu aspon toto. Sice musim stat v rohu pokoje s notebookem v ruce u hlavy, aby byl aspon trochu signal, ale lepsi nez nic :)

Žádné komentáře :