Prohlédněte si blog v dynamickém zobrazení, např. Classic, Magazine, Sidebar, či Timeslide

pátek 28. září 2007

Chybejici fotky, rande, hack wifi.. z Malagy #12

Jen pro uplnost (sync s picasa albem na webu) pridavam 3 chybejici fotografie a neco malo textu o hackovani wifi..

Kterak se chodi u parkoviste na Internet, kdyz na private zadny neni:

Koncertovani v Roadhouse baru (prozatim kazdou sudou nedeli :)


A to nejlepsi na konec.. Tohle dal frantikovi v internetove kavarne nejaky typek! Hehe, jsem myslel, ze padnu smichy..

procvicime si na tom spanelstinu:
ser = byt
muy = velmi
guapo = krasny
gustar = libit se
invitar = pozvat
tomar = vzit, dat si
algo = neco
que = co
decir = rikat
llamar = volat /*'ll' se cte jako 'J'*/

Kdo zrovna ted neni schopen myslet, tak preklad je: "Jsi fakt krasny, rad bych te na neco pozval. Co rikas? 653171713 Zavolej!"

A ted neco k tem sitim. Dovoluji si poznamenat, ze vsechno co jsem zde zminil a napisu o hackovani je pouze popisem vyplodu me snove fantazie. Nic se zde hacknout nepokousim ani nebudu, nebot je to protipravni. Nicmene, dneska vecer se mi zdalo o tom, jak jsem konecne rozjel Backtrack2 na svoji wifi karte (bohuzel jsem v tom snu mel Intel 2200BG chipset) a naucil se zakladni prikazy. Celkem to slapalo, akorat ne moc rychle, byl bych potreboval jeste jeden pocitac na zvyseni provozu ci "packet-injection", abych nashromazdil dostatecny pocet IV packetu na rekonstrukci WEP klice. Uvidime, o cem se mi bude zdat dnes, mozna mi v tom snu pujci pocitac spolubydlici :)

Žádné komentáře :