Prohlédněte si blog v dynamickém zobrazení, např. Classic, Magazine, Sidebar, či Timeslide

čtvrtek 6. září 2007

z Malagy #1

Tak a je to tadyyy! Zdravim vas vsecky z Malagy! Jsem se konecne dostal k netu tady na skole. Nebudu psat s diakritikou, lebo tady neni. Ti, co nevi o co de (jestli vubec nekdo takovy je), tak jsem si zazadal nekdy v zime u nas na fakulte o Erasmus/Socrates vymenny pobyt ve Spanelsku, uspel jsem, dostal penize.. a tak jsem tu :)
Mam tu nejake zapisky, co jsem stihl doted sepsat, tak to sem proste dam, jak jsem to napsal do notebbooku.. Jsou trochu zmatene, slibuju, ze priste uz to bude lepsi, jsem mel strasny stres s bydlenim, lebo la Universitad de Malaga nezajistuje ubytovani pro Erasmaky, coz je docela neprijemne a motivovalo me to mimo jine k zakoupeni poradne krosny a k tomu, abych si s sebou vzal karimatku a spacak :)
.. no, tak deme na to:

Středa, 5.9., 13:00
Jsem tak utahaný, že se mi ani nechce psát. Konečně mám chvilku pro sebe, abych něco sesmolil a udělal si pár poznámek. Sedím na chodbě na univerzitě s notebookem a všema svýma věcma a datluju tu do notepadu, čímž zároveň zabíjím čekání na první hodinu kurzu španělštiny, která začíná za 2 hodiny (někde úplně jinde, takže se opět těším, až půjdu přes město v tomhle horku s tou těžkou krosnou a batohem na noťas na břichu). Vzhledem k tomu, že nemám kde bydlet a že jsem doteď spal u kamaráda, který má kamarády (=>fiesta!), tak to tady probíhá ve strašně rychlém tempu. Chvíle pohody se střídají s adrenalinovou horečkou (ztracená SIMka, vybitý kredit, shánění bytu..) Mno dobrá, začnu od začátku, teď jsem si asi pů hodiny "odrážkoval", abych toho moc nezapomněl, protože z té španělštiny všude kolem mám absolutně přetížený mozek. Ten cizí jazyk a to horko fakt unavuje, se nezdá..
Přemýšlím, že to napíšu někdy jindy, protože teď by to asi byla jen taková patlanina všeho a asi by to ani nebylo moc zábavné. Na druhou stranu se ale bojím, že už pak nebude o čem psát, protože všecko zapomenu. Tak nevim, no. Asi část napíšu už teď a zbytek se uvidí. Ale radši teď vyrazím na místo, kde má být ten kurz, těžko odhadnout jak dlouho to půjdu..

23:50
Jsem v bytěéé! Si neumíte představit, jaká to je radost - mít kde spát, já už měl skoro nachystanou karimatku na pláž. Ale ok, popořadě:

Neděle 2.9. - odjezd, příjezd, bar
Přípravy na odjezd byly super! No jo, je potřeba se s každým řádně rozloučit.. piwo.. panák.. atd.

Na odjezdu nebylo nic zajímavého, snad jen to, že jsem tak nějak zapomněl, že se musí projít přes osobní kontrolu s rentgenem, takže jsem si ještě půl hodiny před nástupem do letadla v pohodě "vychutnával" nějaký druh superjídla se superhranolkama v letištním McDonaldu. No, pak mě tak nějak napadlo, že bych už mohl jít k oné bráně C - a ejhle, ona je tu vlastně ještě osobní kontrola.. No, nakonec jsem musel ještě skoro 10 minut čekat na bráně :)

Na letišti v Malaze mě vyzvedl Victor s kamarádem. Ajo, Victor, kua.. Ok, Victor je chlapík z Malagy, se kterým jsem se seznámil tuším ve středu večer v hospodě v Brně. A to sice tak, že mi ex-spolužačka Pavla dala číslo na kamarádku Irenu, která má kamarády ve Španělsku (děkuji oběma výše zmíněným slečnám za pomoc!). Tak to byl první den, kdy jsem po roce a něco mluvil španělsky, no, byla to dost bída, co si budeme povídat.. Mimochodem, haluz byla, že jsem v oné hospůdce zjistil, že se s Irenou vlastně známe z Žíznivé opice ("vinárna" na Jugoslávské), kde sme se potkali někdy v únoru. Resp. jsem zjistil, protože ona si mě nepamatuje.. jojo, tenkrát si holky daly řádně do nosu :)

No, a na letišti mě vyzvedl proto, protože (otřesná vazba) mi nabídl, že u něho můžu přespat v neděli. Que bien! No, samozřejmě že první kam se jelo byl bar. Jmenuje se "Roadhouse" a koncertují v něm všerůzné kapely. Tak jsme dali nějaké piwo a panáky na uvítanou (ty sem nechtěl, ale musel jsem :) a když přišla řeč na hudbu (když jsme tam byli, zrovna hrála nějaká kapelka), tak jsem se dozvěděl, že barman hraje blues a že v neděli hrajou, no, tak to vypadá, že si v neděli (snad ne dis)harmonicky zafoukám. Domů sme se dostali.. vůbec nevím, tak ve 4?

3 komentáře :

Anonymní řekl(a)...

Aa, takze vsechno v poradku. Prvni vec, co Crysman po prijezdu udelal, je ze se ozral :) Jak tam chutna pivo?

Martin crysman Zahradník řekl(a)...

no, nic moc. ve flasce je hnusne a tocene je drahe a taky nedobre. privezu vzorek :)

Martin crysman Zahradník řekl(a)...

PS: ja se ozrat nechtel, to oni! vysypal sem na bar 8E a rekl ze to je vsecko co mam a ze vic uz nepiju, coz byl pro ne zrejme signal k panakovani :)